Zpověď blogerky - TAG

Moji milí, rozhodla jsem se udělat TAG, protože mám prostě dobrou náladu, je mi fajn. Pomocí tohoto typu článku se dozvíte, že nejste jediní, kdo dělá nějaký zlozvyk, třeba dělám ten stejný... Nebo najdete člověka, co má stejnou vášeň jako vy. Anebo se zkrátka dozvíte něco o mně. Otázky jsem našla na blogu teensmajdicka.blog.cz

 
1) Kolik času denně trávíš psaním a úpravou článků?
Na tuto věc má vliv strašně moc činitelů - co je za den, kde jsem, jaké mám plány, ale hlavně jak se cítím, jaký mám názor,...Taky záleží na typu článku... U vyhodnocení dotazníku strávím celé odpoledne, u nějakého spontálního článku do hodiny...
 
Po vytvoření dotazníku, fotka z Instagramu → instagram.com/baauuu/ 
 
2) Utrácíš nebo šetříš?
Řekla bych, že spíše šetřím. A když utrácím, tak se snažím utrácet za věci, co potřebuji a nebo jsou alespoň nějak užitečné. Taky je pravda, že když danou věc chcete, vždycky si najdete důvod, proč si ji koupit O:)
 
3) Kdy je pro tebe nejjednodušší blogovat?
Když je něco, co vám chci strašně moc říct. Když jsem potěšena anebo úplně totálně naštvaná. Prostě, když se v mém těle děje něco s emocemi, když to ve mně jakkoli jiskří. Když chci.
 
4)  Co ti dělá psaní za počítačem pohodlným?
Chrochta hřející nohy, černý čaj a léčivé ticho.
I slečinka je důležitá pro psaní článků ♥
 
5) Jakým citátem by se měl podle tebe svět řídit?
"Být starším člověkem neznamená být lepším člověkem."
"Kdoví, zda není život umíráním a smrt životem."
(Proběhla pauza, s přítelem jsme šli umýt chrochtu, už pokračuji! :D )
 
6) Jak dlouho ti trvá než se vypravíš ven?
Podle toho, s kým a kam jdu. Při normálních příležitostech to je tak 10 - 15 minut, když jseme někam na akci, oslavu, večeři, tak půl hodiny. Ale jsem schopná se jen obout a jít... 
 
Toto je den, kdy jsem šla s kamarádkou narychlo ven, takže doba příprav nebyla vlastně vůbec žádná :D
 
7) Kdo je tvůj oblíbený/á bloger/blogerka?
Já takhle nemám asi nikoho, koho bych vyloženě sledovala pořád. Přečtu si každý článek, co mě zaujme, to je první věc, na co se u článků dívám... Z domácí scény patří mezi mé oblíbené třeba Debrisa, s kterou jsem měla tu čest spolupracovat :)
Můžete si náš společný článek přečíst zde → (Ne)těhotenský projektový speciál se vzácným hostem!
 
8) Na co se těšíš v příštím roce?
Na dny strávené s lidmi, co mám ráda... 
 
9) Co máš právě na sobě?
Šaty, protože je strašné vedro a je to jediné, co se dá nosit. 
 
10) Na co jsi nejvíc hrdá ve svém životě?
Na to, že jsem se dostala na školu, kam jsem si opravdu přála jít. Na to, že když mi život hodil klacky pod nohy, vstala jsem. Na to, že umím vařit a lidem to chutná. Na to, že se nenechám stáhnout davem. Na to, že jsem se odhodlala a založila si tento blog. Na to, že jsem.
 
Tak, a to by byly všechny odpovědi na otázky. Třeba jste se něco dozvěděli, třeba jste se inspirovali... Mějte se krásně, říkejte, co si myslíte a mějste se rádi :) Pokud je něco, co chcete říct světu, napište to třeba do komentářů :)
 
 
 

Vaše názory

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek

KONTAKTY
                                                                                             Chcete se na něco zeptat? Máte návrh na dotazník, článek? Chcete 
 www.facebook.com/Baauuublog                                           něco zlepšit? Máte zájem o spolupráci? Kontaktujte mě!