Za 4? Proč!?

Zdravím vás.

 
Opět mě zase mé každodenní problémy dovedly k tomu, abych to napsala, vypsala a především sdělila. Venku se poslední dobou probouzí jaro, stromy kvetou a člověku to navádí takovou podvědomou lepší náladu a chuť do života. Já, místo toho, abych si poslední týden užívala krásného počasí naplno, tak jsem ležela v učení. V učení dějepisu, ve kterém jsem si chtěla zlepšit známku, a tak jsem se naplno odhodlala se to prostě naučit, pochopit a dát to!
 
Cestou do školy jsem si místo čtení knížky pročítala studijní materiály.
Cestou ze školy jsem si místo odpočinku pročítala studijní materiály.
Po příchodu domů jsem si četla studijní materiály.
Vytvořila jsem rodokmen našich panovníků, jejich levobočků a intrik, abych pochopila vztahy mezi nimi.
Vše jsem si vypsala jako pohádku, kterou jsem si potom převypravovala. Nespočekrát.
V den testu jsem opět měla pohádkové dopoledne.
...
Přišel test. Říkám, že jsem byla opravdu odhodlaná ten test napsat maximálně na dvojku. Jakmile se ke mně dostalo zadání, tak se mé odhodlání trošku zmenšilo, ale nevzdávala jsem tam. Popsala jsem vše, co jsem věděla, napsala jsem tam vše, co jsem považovala za podstatné, doufala jsem.
A když jsem se dozvěděla známku se slovy "Hm, ten test se ti moc nepovedl," myslela jsem, že budu zabíjet. Strašně, ale strašně, mi to srazilo sebevědomí a chuť se ještě někdy do dějepisu učit. Strašně, ale opravdu strašně, mě to zamrzelo.
 
Věnujete tomu čas, který byste jinak trávili rozhodně jinak. Ztrácíte při tom nervy, sedíte u toho do nocí... A váš výkon je ohodnocen dostatečnou. Já už opravdu nevím, jak se do dějepisu učit. Mám pocit, že pokud chci dostat za 1 z testu, musela bych si do hlavy nejdříve nahrát celou wikipedii
 
Co se týká zadání, většina požadovaných věcí v historii nemá absolutně žádný, ale žádný smysl. Asi jsem měla marné iluze, že vražda někoho je pro dějiny mnohem zlomovější a důležitější, než vystavění nějaké rotundy... 
 
Pokud máte nějaké reálně rady, jak se naučit DĚJEPIS, tak mi prosím dejte vědět do komentářů, protože já jsem absolutné zoufalá.
 
A co z toho všeho plyne? Že má snaha pochopit, proč Boleslav zabil svého bratra, proč Jaromír a Oldřich prali o trůn, ten jeden toho druhého dal vykastrovat, proč Břetislav unesl Jitku, byla naprosto marná.
 
Jinak z toho neplyne vůbec nic, potřebovala jsem se vypsat...
 
 

Vaše názory

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek

KONTAKTY
                                                                                             Chcete se na něco zeptat? Máte návrh na dotazník, článek? Chcete 
 www.facebook.com/Baauuublog                                           něco zlepšit? Máte zájem o spolupráci? Kontaktujte mě!