Využijte balíček, co má každý z vás!

 

Když jsem byla maličká, dostala jsem dárek. Podle mě patří mezi ty více cenné, no možná mezi nejcennější. Není ani nijak drahý… Je totiž nevyčíslitelný. Je to vlastně takový balíček, ale platím za něj. Dá se říct, že je to (ne)výhodný paušál. Budete se divit, ale já jsem nepodepsala žádnou smlouvu. Prostě mi to tak vrazili (doslova…) a nakládej si s tím, jak umíš. Ani návod to nemělo, nic. 

Tak nejdřív mi s tím pomáhali rodiče a blízcí. Pak jsem se nějak naučila (snad plně) čerpat výhody a vyvarovat se všem nástrahám podvodníků. Je to strašně složitý systém. Stal se ze mě celkem úspěšný podnikatel, no mám se v plánu pořád zlepšovat. Vlastním jednu takovou velkou továrnu. Nejsem její ředitel, ten má kancelář u mě v hlavě. Ani nedělám u pohonu, to všechno za mě dělá pracant v dílně u mě v hrudníku. Kdybych měla být chemikem, nedopadlo by to dobře… Od toho jsou tady chemici Ledvinovi. Ani bych nemohla dělat u produkování… Na to mi byly přivolány vajíčka. A ne, nejsem slepice a nebudu dělat snášet… Jako bonus jsem k fungující továrně dostala ještě další smyslovej balíček. Neuvěříte, na co všechno tady mám pracovníky… Mám tady pana Slucha… Ten má uši všude, slyší někdy i to, co nemá. Někdy bych ho radši neměla a neslyšela. Potom zde mám slečnu Mluvu. Jako snaží se říkat potěšující věci, někdy to přežene, snaží se být důležitá… Někdy je aji odrzlá, svině. Má v plánu si udělat státnice z angličtiny, protože má fakt dobrej cit pro jazyk, umí takový to anglický zakulacený „r.“ Paní Chuťová je taky vyčůraná. Neví, co chce. Někdy je pro sladký, podruhý pro slaný. Vyber si, že. Taky mám Čicha. Nic geniálnějšího jsem neviděla. On pozná snad všechno, co mu padne pod nos. Hmat, to je jedna velká záhada. Šáhne, na co ho napadne. A můžeš mu říkat „nešahej.“ Si dělá, co chce… Ale nejradši využívám jeho služby, když můžu chytnout někoho za ruku… Ne jen tak někoho, no, vždyť víte. Jenže, ne vždycky jde to důležitý nahmatat, ani vidět. Od toho tu mám dva odborníky, myslím, že jsou to dvojčata. Aspoň tak vypadají. Sourozenci Zrakovi. Vůbec si nelámají hlavu s tím, co mají na sobě. 24 hodin denně jsou umatlaný od čokolády, takže jim je to šumák. Nevím, jak by ta čokoláda chutnala… Ale prý že vypadá dobře. Jak tak přemýšlím, tak jsem asi jeden velkej nadupanej balíček, či továrna. Jenom dělám, co si páni usmyslí…

Využívejte těchto služeb naplno, nastavte si tarify podle sebe. Nesplácejte zbytečně moc, ale ani ne příliš málo. Nastavte si to podle vašich potřeb. Doporučte tento výhodný balík všem v okolí a šiřte jej dál…

Milujte se a množte se, zdar.

Vaše názory

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek

KONTAKTY
                                                                                             Chcete se na něco zeptat? Máte návrh na dotazník, článek? Chcete 
 www.facebook.com/Baauuublog                                           něco zlepšit? Máte zájem o spolupráci? Kontaktujte mě!