Vyhodnocení dotazníku MUŽI vs. Ženy. Kdo vyhrál?

Zdravím vás, moji milí, u dalšího vyhodnocení dotazníku. Jak už asi tušíte, dnes budeme řešit téma MUŽI vs. ŽENY. Je to téma odlehčené, ne, jako ta ostatní předešlá témata. Vyhodnocení přichází až teď, po poněkud nezvyklé dlouhé době a je to tím, že jsem stále čekala na adekvátní počet odpovědí. Možná proto, že dotazník nebyl zaměřený na diskutabilní téma, na dotazník odpovědělo "pouze" 101 lidí. Jsem moc vděčná za každou odpověď, ale kdyby jich bylo ještě víc, bylo by to ještě lepší! Každopádně vám všem, co odpověděli, děkuji. Nyní si chyťte klobouky a pojďme na to! 

  Celkové údaje o respondentech
Celkem: 101
Mužů: 8
Žen: 93
Průměrný věk: 16,8 let
1. otázka: Vyberte pohlaví, které si myslíte, že raději hraje stolní hry?
Upřímně, tato otázka mě napadla hned potom, co jsme s přítelem dohráli dostihy a sázky a já jsem vyhrála. I když si to asi nikdy nepřipustím, hra mě moc baví, když vyhrávám, ale když prohrávám a nervím se, už se těším, až hra skončí. Ne, že bych neunesla prohru, to rozhodně ne! Ale když vidíte ten (škodolibý!) úsměv přítele, jak se mu jen hrnou peníze a kupuje žetony, mám chuť smést figurky ze stolu. Když jsem sledovala vývoj odpovědí, ze začátku pževažovaly ženy. Nakonec se muži a ženy téměř vyrovnali. 44 % respondentů odpovědělo, že stolní hry hrají raději muži, a 56 % dotazovaných odpovědělo, že je hrají raději ženy. 
My máme s přítelem takovou tradici, že hrajeme vždy s těmito barvami figurek, protože to jsou barvy našeho oblíbeného fotbalového týmu! ♥
 
2. otázka: Kdo si myslíte, že častěji myslí na sex?
Tady musím říct, že jsem byla překvapená ještě více, než u první otázky! Když jsem sledovala vývoj odpovědí u této otázky, vypadalo, že muži odpovídají, že na sex myslí více ženy a naopak. Ovšem, nakonec to dopadlo tak, že 83 % dotazovaných odpovědělo, že na sex myslí více muži... Co si o tom myslíte?
sex animated GIF
 
3. otázka: Představte si, že žena dostane "své dny" a je jí tak špatně, že nemůže dojít ani do obchodu... Pošle tedy svého partnera, aby jí koupil daný typ hygienických potřeb... Zvládne to muž bez problému, bez volání z obchodu své partnerce?
U této otázky jsem se zapotila s jejím pokládáním a slovosledem. Ne, že by to pro mě byla fuška, ale musela jsem myslet na to, že neznamená, že když to po sobě pochopím já, pochopíte to i vy. Doufám tedy, že se mi to podařilo. Já osobně si myslím, že téměř všichni muži by to zvládli. Otázkou je, kolik z nich by bylo ochotné jít do drogerie a koupit třeba tampony. Myslím, že počet mužů, kteří by byli ochotní něco takového koupit, by byl mnohem menší, než kolik z nich by to zvládlo. Odpovědi byli celkem vyrovnané - 46,5 % respondentů odpovědělo, že by to muži zvládli a 53,5 % si myslí, že by to nezvládli... Kluci, nepodcenili vás? 
"Víte proč žena, když má menstruaci, navaří jen tak 5 hrnců guláše? Prostě proto!"
4. otázka: Představte si, že muž mění žárovku, která mu ale omylem spadne na zem a rozbije se. Protože se jeho žena chystá do města, vyšle ji, ať koupí i novou žárovku daného typu. Myslíte si, že to žena zvládne, bez toho, aniž by volala svému muži?
Tady už rozdíl mezi procenty odpovědí je! Ženám se věří rozhodně více, než mužům. 68,3 % lidí si myslí, že ženy by to rozhodně zvládly, zbytek ženám nevěří. Já si myslím, že bychom to my, ženy, určitě zvládly! 
 
 
5. otázka: Kdo má podle vás větší problém s přiznáním své nadváhy?
Čekala jsem, že bude převažovat odpověď, že ženy mají větší problém s přiznáním své nadváhy. Asi nějaký předsudek, kdoví. Kupodivu odpovědi byly celkem vyrovnané, ale podle vás s přiznáním své nadváhy mají větší problém... muži. Tak odpovědělo 52,5 % dotazovaných. V dnešní "superfitness" době, kdy je na lidi opravdu velký tlak, co se týká váhy, je těžké se cítit dobře s pár kily navíc...
Zejména muži na vesnicích mají tzv. "pivas" a někde jsem slyšela, že tohle už ani za boha neshodíte... Možná proto nepiju pivo! :D 
 
6. otázka: Co si myslíte o mužích na mateřské dovolené?
Podle mě je to hodně diskutabilní. Mám takový dojem, že dítě si s matkou tvoří větší pouto už v bříšku a ženy jsou tak nějak předurčeny k tomu, aby tohle pouto rozvíjely. Ovlivňuje to množství činitelů, největším však podle vašich odpovědí je finanční situace rodiny a výdělek samotných rodičů. Myslím, že já bych kvůli pár tisícovkám nechtěla přijít o čas s miminkem, ale stát se může cokoliv, a pokud by to naší domácnosti pomohlo, proč ne...
 
"Přijde mi sympatické,že se daný muž dokázal "obětovat",protože věřím,že hodně mužů by do tohoto řešení nešlo... Ovšem přirozenější mi přijde ta klasická varianta,kdy s dítětem doma žena."
"Pokud žena nechce na mateřskou dovolenou jenom kvůli kariéře, tak je to trošku smutné. Copak je kariéra důležitější než dítě? Jsou tu ovšem i jiné důvody. Například žena nemá vztah k dětem. Potom je pro dítě lepší, když na mateřskou otec. Je dobře, že tato možnost existuje a každý si může vybrat co mu vyhovuje. Na konec je jedno, kdo bude s dítětem doma, hlavně když dítě bude spokojené."
7. otázka: Která fotka ženy podle vás muže nejvíce zaujme?
Zajímalo mě, jak moc záleží na tom, jak se žena na fotografii tváří. Schválně jsem vybrala jako první fotku usměvavou blondýnku, s otevřeným úsměvem a s trošku ležérním kousáním do jídla. Kdoví, na co by muži mysleli zrovna při pohledu na tuhle fotku. Předpokládala jsem, že tuto fotku zvolí nejvíce lidí a tak se taky stalo.
 
8. otázka: Která fotka muže podle vás nejvíce zaujme ženy?
Zde jsem první fotku také vybrala úmyslně - upravená, pestrá, vážný výraz muže, které ženě by se nelíbila? Opět tuto fotku zvolilo nejvíce lidí. Třětí fotka s mužem v saku byla na druhém místě. Rozdíl mezi prvním a druhým místem byl o něco málo menší, než u fotk žen, ale přece jen byl velký. 
 
9. otázka: Jaký si myslíte, že je největší rozdíl mezi mužem a ženou?
Dle mého názoru je největším rozdílem mezi mužem a ženou myšlení. Pokud pomineme ty tělesné, několikrát jsem se přesvědčila o tom, že muž má absolutně jiné myšlenky, než žena. Myslím, že je to dobře. Dva odlišné světy, Venuše a Mars. A i přesto se tak vzájemně přitahují...
"Holky všechno řeší víc než kluci... Kluci by to řešili den předem, holky to mají naplánované třeba i týden dopředu. Když se pohádají holky, je z toho skoro spor století, když kluci, poperou se, ale druhý den jsou spolu zase kamarádi."
"Muzi vetsinou nepomahaji v domacnosti. Samozrejme zalezi na typu muze. A zeny vetsinou zase nejsou orientovany na starost o auto."
"Tak to je těžká otázka. Mohla bych říct, že v uvažování nebo cítění ale z vlastní zkušenosti vím, že to nemusí být pravda. Je to hodně individuální."
"V přístupu k sexualitě."
"Muži nedokážou dělat několik věcí najednou."
10. otázka: Mohou mít podle vás ženy a muži kamarádský vztah - nejlepší kamarádi?
Proč by to nešlo? Otázkou je, zda-li vztah budou obě strany brát stále jako kamarádský. Není na škodu mít nejlepšího kamaráda kluka. Poví vám hodně věcí z jiných úhlů pohledů, poradí vám, pomůže vám. A myslím, že to funguje také naopak. Ale riziko, že to alespoň z jedné strany přejde v něco víc, je dle mého názoru velké. Samozřejmé - jaký si to uděláš, takový to máš. 71 % lidí si myslí, že lze mít kamarádský vztah. 22, 8 % lidí si myslí, že to nelze, že se vždy jedna strana zamiluje. 5,9 % si myslí něco jiného, například: "Ano,ale myslím si,že alespoň jeden z nich chvíli cítil k tomu druhému něco víc... Ovšem nebylo to tak silné,aby to přetrvalo a ohrozilo přátelství."
nickelodeon animated GIF
 
A tak vypadají výsledky tohoto dotazníku. Nevím jak vy, ale myslím, že výsledky byly hodně, hodně vyrovnané, proto jsou dva vítězové? Co si myslíte vy? Kdo podle vás vyhrál? Máte nějaké příhody, které potvrzují/odvrací nějaké odpovědi? Znáte nějaký dobrý vtip o mužích nebo ženách? Máte cokoliv k tématu? Napište to do komentářů, za které vám jsem moc vděčná! A pokud máte blog, připište ho k komentáři, ráda zavítám na návštěvu :)
 
 

Vaše názory

.

Tyhle výzkumy jsou super! Určitě v tom pokračuj! :)
Jinak, kde najdu tvoje nové dotazníky?

Re: .

Děkuji :)
Ten aktuální vždy sdílím na fb stránce blogu a tady na blogu, ty minulé můžeš najít v historii na fb stránce nebo také zde na blogu na hlavní stránce v novinkách. Na ty předešlé už je vždy vyhodnocení, takže kdybys vyplnil(a) ty staré, ty odpovědi se už nezapočítají... Děkuji za zájem, kdyby jsi to nenašel(a), napiš :)
A promiň, že odpovídám až teď...

.

Tyjo, tyhle výzkumy jsou super! Určitě pokračuj! :)
Jinak, kde získám dal

:)

Super článek, tohle byl fajn dotazník, taky jsem se zapojila. :)

Mimochodem myslím, že máš v téhle větě chybu. :) Chtělo by to opravit, teď nevím, jak to dopadlo. :D
"44 % respondentů odpovědělo, že stolní hry hrají raději ženy, a 56 % dotazovaných odpovědělo, že je hrají raději ženy."

Re: :)

Ježiš, děkuji moc za upozornění, toho jsem si vůbec nevšimla. Děkuju!!! Jdu hned na opravu :)

Přidat nový příspěvek

KONTAKTY
                                                                                             Chcete se na něco zeptat? Máte návrh na dotazník, článek? Chcete 
 www.facebook.com/Baauuublog                                           něco zlepšit? Máte zájem o spolupráci? Kontaktujte mě!