VYHLÁŠENÍ SOUTĚŽE O NEJLEPŠÍ NÁVRH NA DOTAZNÍK!!!

Zdravím vás, moji milí!

Pro začátek bych chtěla poděkovat těm, co mě v blogování podporují, co se podívají na mé stránky, co mi sdělí svůj názor do komentářů či osobně. 2561x byly mé stránky zobrazeny lidem, kteří se na ně chtěli podívat a které prostě něco donutilo můj web navštívit. Tak doufám, že se vám tu líbilo a že se sem budete rádi vracet :) DĚKUJI!

2 VÍTĚZOVÉ?
A teď přejďeme k samotnému vyhlášení. Vděk patří všem, co se do soutěže zapojili. Názory přicházely opravdu zajímavé, měla jsem těžké rozhodování, také těžké přemýšlení o tom, jak bych zajímavé téma zpracovala do dotazníku. A protože tu jsou prostě dvě témata, od dvou různých lidí, která se mi zalíbila nejvíc, tak budou prostě dva vítězové.
 
1. CENA
1. cenu, tedy ↑ tyto drobnosti a vytvoření  dotazníku s konzultací, získává zajímavý člověk se zajímavým názorem - MONČA MALACHOVÁ s dotazníkem na téma LIDSTVO.
 
2. CENA
Druhou cenu, tedy vytvoření dotazníku po konzultaci, získává téma PSYCHICKÉ PORUCHY od DOMČI, která bohužel neudala email, tak prosím prosím, pokud stojíš o druhou cenu (což doufám, že jo), tak mě zkontaktuj, kdekoliv :) Abychom spolu dotazník mohli probrat, jinak ho vytvořím sama, protože to téma se mi opravdu líbí :)
 
Vy, co jste nevyhráli ani jednu z cen, nezoufejte, co nevidět bude další soutěž!!! :)
 
A co vy? Co říkáte na vítězná témata? Těšíte se na dotazníky? Napište to!
 

VAŠE NÁZORY

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek

KONTAKTY
                                                                                             Chcete se na něco zeptat? Máte návrh na dotazník, článek? Chcete 
 www.facebook.com/Baauuublog                                           něco zlepšit? Máte zájem o spolupráci? Kontaktujte mě!