"Všechno jednou končí..." - dotazník odstartován!

Zdavím vás moji milí, opět a zas. K vůni léta přičichávám čím dál častěji a k vůni života jakbysmet. Všímám si kolem sebe jedné věci, kterou jsem dřívě spíše ignorovala. Nebo jsem si toho asi natolik nevšímala, těžko říct. Pro mě je to možná trošku intimnější téma, citlivější...

Je to smrt, stáří, cokoliv s ním spojené. Nemoci, choroby. Strach o to, že přijdu o své blízké... O lásku. Taky nad tím někdy přemýšlíte? Já často. Vždycky mě strašně rozhodí, když se dozvím, že někdo alespoň trošku známý zemřel. Jsem nějak přesvědčená o tom, že smrt si člověk nezvolí, člověk má dané, kdy zemře. A pokud tomu tak není, tak proč umírají mladí lidé, sportovci žijící zdravým životním stylem... 

Bojím se toho, že život strašně rychle uteče. Proto ho chci prožít naplno a s někým, kdo dělá dny lepší... A chci vědět i váš názor, proto jsem vytvořila dotazník na toto téma. Nevím, jak to téma definovat... Smrt? Stáří? Konec? Posuďte sami a vyjádřete i vy svůj názor pomocí dotazníku. Pomozte mi najít názor společnosti, názor váš.

Dotazník naleznete zde → www.mojeanketa.cz/pruzkum/241977010/

Pokud chcete vidět příspěvky jako první, přidejte se na fb stránku → www.facebook.com/Baauuublog

A pokud chcete vidět útržky ze života amatérsky amatérské blogeky, přidejte se na Instagram → instagram.com/baauuu/

Vaše názory

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek

KONTAKTY
                                                                                             Chcete se na něco zeptat? Máte návrh na dotazník, článek? Chcete 
 www.facebook.com/Baauuublog                                           něco zlepšit? Máte zájem o spolupráci? Kontaktujte mě!