Starší člověk, lepší člověk - NE!

Zdravím vás, moji milí, opět a zas. Poslední dny jsem byla pracovně vytížená, takže můj život se na chvíli stal jedním velkým stereotypem. Přišla jsem z práce naprosto běz šťávy, šla jsem do sprchy, která mi pomohla z toho nejhoršího a šla jsem odpočívat. V takových vedrech, kdy teplota na sluníčku přesahuje i přes 50°C, se pracuje opravdu strašně... Těmto dnům je už definitivní konec, protože...

...Protože jsem dala výpověď. Peníze mi nestojí za to, abych se škvařila na slunku a dělala tam loutku lidem, kteří jsou mentálně zaostalí a odvedené práce si neváží. K čemu jim je vzdělání, když neumí mluvit jako člověk s člověkem, ale chovají se k vám, jako byste byli jakýsi robot, co všechno vydrží. Bohužel (naštěstí?) nejsem typ člověka, co si s prominutím nechá srát na hlavu. Když se mi něco nelíbí, řeknu to a snažím se problémy řešit. Ale když pracujete pod někým, komu je chod práce a kolektivu úplně jedno, připadáte si jak bílá ovce mezi černýmy, nebo naopak...

A tak jsem včera naprosto, ale naprosto vyčerpaná jela z práce domů, tam jsem okamžitě sepsala výpověď a ten den mi ji vedoucí s nechutným úsměvem podepsala. Věřte nebo ne, byla jsem z toho špatná... Nikdo se mě nezastal, nikdo mě nepodržel, proto jsem byla donucena do výpovedi uvést důvod - osobní problémy. Přitom je to problém celého našeho pracovního střediska... Všem, co tam se mnou byli, to bylo naprosto jedno. To mě na tom možná mrzí nejvíc. Z práce jsem jela na kole domů absolutně bez smyslů, na přechodu mě málem srazilo auto a slyšet, že jsem kráva, jsem v tu chvíli fakt potřebovala.

Někteří lidi by si měli uvědomit, že být starším člověkem neznamená být lepším člověkem. A že vzdělání ještě zdaleka není všechno a nezaručuje to, že mentalita člověka bude odpovídat jeho titulu. Jsem zklamaná. Někomu prostě nevysvětlím, že jsou věci, na jejiž pochopení nepotřebuji vyšší věk. Že jsou prostě věci, které chápete a cítíte i ve sladkých 16ti. 

A přece jen bylo na tom dni něco krásného. Před rokem a půl jsem příteli řekla, že ho taky miluji, a tak spolu plujeme životem, ruku v ruce, a stále se milujem ♥

A tak se z hodně nepříjemného dne stal jeden z těch hezčích... 

Co to znamená pro vás? Už zase budu mít větší chuť a čas psát! Brzo se můžete těšit na další dotazník, ještě ne neznámé téma... Napadá něco vás, je téma, o kterém byste chtěli dotazník? Tak mi dejte vědět! :)

 

Vaše názory

:-)

Presne takýchto ľudí som nedávno zažila aj ja, s tým rozdielom, že nemali ani len tú blbú vysokú školu urobenú (ja ju mám, ale nepovyšujem sa nad ostatných) a boli úplne nevďační za moju prácu, ktorú som mimochodom mala urobenú načas a podľa pokynov. Nehovoriac o tom, že bola odvedená kvalitne, pretože nie som človek, ktorý by veci flákal a už tobôž nie, keď ich robím pre niekoho druhého.. Ach, tiež sa ma v tom čase nikto nezastal a ľudia, ktorých som považovala za priateľov, sa ukázali v pravom svetle.. Myslím, že si urobila správnu vec keď si sa rozhodla odísť, na druhú stranu máš aspoň skúsenosť a poučenie, že sa v živote môžeš spoľahnúť skutočne iba na seba. Držím palce do budúcna :)

Re: :-)

Beru to jako zkušenost, ale nějak se z toho ještě nemůžu dostat... Prostě mě mrzí, co se stalo, ale ty prachy mi za to fakt nestojí... Alespoň vidím, že v tom nejsem sama, že měl někdo taky problém, jako já ... Děkuju! :)

Re: Re: :-)

Presne ako hovoríš - žiadne prachy nestoja za to, aby človek nechal zo seba robiť handru alebo bábku.. V každej situácii si treba v prvom rade vážiť samú seba, pretože len tak si ľudia uvedomia tvoju skutočnú hodnotu. Kto so sebou nechá zametať, ten sa nesmie diviť, že to všetci budú zneužívať. Jednoducho treba mať svoju hrdosť a nenechať si skákať po hlave, ani keby za to neviem ako dobre platili. :)

Přidat nový příspěvek

KONTAKTY
                                                                                             Chcete se na něco zeptat? Máte návrh na dotazník, článek? Chcete 
 www.facebook.com/Baauuublog                                           něco zlepšit? Máte zájem o spolupráci? Kontaktujte mě!