Soutěž o nejlepší návrh na dotazník!!! - ukončeno

Zdravím vás, moji milí :)

Články na základě dotazníků mají poměrně velký úspěch, a proto jsem se rozhodla uspořádat tuto soutěž. 
Zajímá vás nějaké téma, na které byste chtěli vidět názory jiných? Víte o něčem, o čem se bojí lidé mluvit? Napiště to!
 
Podmínky soutěže
Proto, abyste se mohli zúčastnit, nepotřebujete žádné velké podmínky.
  • Napiště do komentářů téma, kterého by se měl dotazník týkat. Váš návrh se pokuste co nejlépe obhájit. Žádné zábrany nejsou, návrh se může týkat čehokoli, soutěžit může kdokoliv
Co dostane vítěz?
Na vítězný návrh vytvořím dotazník (s vítězem proberu, co by si tam přál za údaje) a později tento dotazník vyhodnotím.
Taky se může těšit na menší ceny v podobě knihy, sošky sovy - symbol moudrosti, přívěsek a náramek přinášející dobrou energii.
Návrhy můžete posílat do 17.5.2015 do půlnoci. Soutěž vyhodnotím v pondělí 18.5.2015!
Vyhrát může každý! Přeji hodně štěstí v soutěži a budu se těšit na zajímavé návrhy :)
Vaše Baauuu :)
 
Dosavadní vyhodnocení dotazníků můžete najít zde → Průzkumy :)
 
NAPIŠTE KE SVÉMU NÁVRHU VÁŠ EMAIL PROSÍM, ABYCH VÁS MOHLA KONTAKTOVAT :)

Vaše návrhy

Lidstvo pohledem člověka, aneb co dělá člověka člověkem

Promiň, zapomněla jsem napsat e-mail. :)
monule.malachova@seznam.cz

Lidstvo pohledem člověka, aneb co dělá člověka člověkem

Ahoj Baru, dlouho jsem přemýšlela nad tím, na co bych se lidí nejraději zeptala. Nakonec jsem zjistila, že bych ráda věděla, jak vnímáme lidstvo jako celek, jak vnímá člověk lidský druh. Pokusím se vysvětlit. Dotazník by řešil otázku, co je to lidství, jaké je naše místo na planetě Zemi, ve vesmíru, co dělá člověka člověkem, co to znamená být člověk…Okrajově bychom se pak mohli zaměřit na to, jak se liší priority jednotlivců a priority lidstva jako takového, bylo by to zajímavé srovnání. Myslím, že je dobré zamyslet se nad tím, co tady děláme, jaké zde máme místo a co nás vlastně dělá lidmi. Protože pouze ten, kdo ví, co to znamená být člověk, může být dobrým člověkem. Navíc, takové poznání by nám mohlo pomoci pochopit, proč je současný stav společnosti, jaký je, jestli je tu potenciál ke zlepšení, nebo spíš ke zhoršení…Možná by se na základě dotazníku dalo taktéž odvodit, kam lidstvo směřuje. A to už jsou podle mě věci, které stojí za naši pozornost. Cesta k celkovému zlepšení je totiž možná jedině tak, že si uvědomíme současnou situaci, budeme ji zkoumat a popisovat, na základě toho navrhneme řešení a toto řešení nakonec převedeme do praxe.

NADPŘIROZENÉ JEVY

Ahoj, jelikož mě v poslední době hodně zajímají nadpřirozené jevy, tak by se mi opravdu líbilo, kdyby dotazník byl zrovna o tomhle tématu. Zdá se mi zajímavý, už jen kvůli tomu, že se mi stalo něco spojené s tímto případem. Navíc si strašně ráda počtu, jestli někdo už měl/a např. nějaké zkušenosti s vyvoláváním duchům a nebo jestli neměli někdy divný pocit, že nejsou sami a další případy, kterým nepřišli na kloub.
4.4.1999@seznam.cz

Porody,potraty,umělé oplodnění

Ahoj Baru, napadly mě hned 3 témata, ovšem jsou si tak blízká, že by se to dalo spojit do 1 dotazníku. Všechny tři témata se týkají jak žen, tak mužů. I dospívajících dívek, jako jsme my, a dospívajících chlapců taky. Myslím, že toto téma je zajímavé nejen pro mě, ale i pro spoustu dalších. A i zde totiž platí, že 'Co člověk, to nový/jiný názor'. Nejde mi až tak o to vyhrát ty ceny, jako o to dozvědět se názory ostatních na tato témata. Užij si zbytek neděle:)

Náboženství

Ahoj, chtěla bycch průzkum o náboženství. Sama jsem křesťan a slíchávám různé názory od mého okolí, tak bych se chtěla dozvědět, jak to vnímají jiní lidé, jaký na to mají názor a nebo co vnímají jako takové negativum křesťanství.
katerinasvobodova.fm@seznam.cz

Re: Náboženství

Omlouvám se za chybu. *slýchávám

Život

Ahoj
V dnešní době je hodně psychických poruch jak napsala Domča. Tak co napsat o tom proč žít ? Bylo by dobré se nad tím zamyslet.

Re: Život

Napíšeš prosím svůj email? :)

Re: Re: Život

Lusy.buresova@seznam.cz

-

Určitě o náboženství.

Přidat nový příspěvek

KONTAKTY
                                                                                             Chcete se na něco zeptat? Máte návrh na dotazník, článek? Chcete 
 www.facebook.com/Baauuublog                                           něco zlepšit? Máte zájem o spolupráci? Kontaktujte mě!