Priority?

Zdravím vás opět a zas...

Celý dnešní den přemýšlím o prioritách člověka, o tom, co je pro něho vlastně důležité. Myslím, opravdu důležité... Jsou to "věci," které si nekoupíte, ani kdybyste vyhráli ve Sportce. Jsou to "věci," které nejsou samozřejmostí, proto se k nim tak stavme. Každý je má, ale každý je má jinak. Správně či špatně? Relativní pojem... Jsou to priority. 

 
Láska
Když jsem našla opravdovou lásku, tak jsem našla všechno, co jsem já a moje osobnost postrádala. Cesta k ní nebyla lehká, ale pokud si jsou lidé prostě souzeni, projdou i nelehkými cestami... Musí. Díky ní jsem začala věřit na osud, na to, že něco předurčeného prostě je. S ní(m) mám všechno a víte, strašně se bojím, že o ni příjdu. Né tak, že by se naše cesty měly rozpojit. Ale... Život je krátký a ten na zemi někdy končí. Bojím se... Nechci tu být sama, nechci, aby tu byl sám. Ale...
 
"Láska až do smrti je silná, ale láska až za hrob je silnější..." 
 
Láska je nejcennější cit, který komu můžete dát a který si od někoho můžete vzít. 
Všechno je hned hezčí, už skoro rok a půl ♥
 
Přátelství
Je to něco, co se také neustále buduje a vrství, k čemu také stačí málo, aby vzniklo, ale i zaniklo. Je to krásný pocit se těšit do školy proto, že tam na vás čeká někdo, s kým se zasmějete už při pozdravu. Můžete s nimi sdílet své radosti a strasti, pomůžou vám a i když jim zbývá poslední kousek čokolády, tak se rozdělí. Jsou to lidé, se kterými si rozumíte vy i vaše duše... Přátelé - když zhasne, blikají.
Děkuju holky! :)
 
Rodina
Někdy je těžké se všemi vycházet, ale věřte mi, že když "půjde do tuhýho," tak vás jakýsi instinkt vždycky stmelí. Nás to teda donutilo. Bohužel, některé vztahy slábnou, některé zesilují, je to jako na houpačce. Všude jsou nějaké problémy, ale v jiné rodině mají jiné rozměry. Někdo řeší, že jim přestala mýt myčka nebo že se jim loupe omítka, někdo řeší financí krizi... Jednou jsem četla příběh jednoho kluka... Odešel od rodičů, chtěl se osamostatnit se svou přítelkyní, nechtěli si nechat poradit... Přítelkyně ho podváděla kde mohla, jediné, co mu nechala, byly dluhy. A kdo mu pomohl? Rodiče. Ti, od kterých sám odešel. Vždycky bude někde něco, co se vám bude a nebude líbit, co budete porovnávat s ostatními... Ale uživit rodinu, dělat ji šťastnou, není lehké. Važme si toho, co pro nás rodina dělá. A pokud máte pocit, že vaše rodina má nedostatky, zkuste je odstranit, až budete mít své děti. Berte si příklad i z toho špatného. Mějte se rádi.
 
Zdraví
Hodně lidí na ně zapomíná a dobrovolně si jej ničí. Když nejste zdraví, nejste šťastní. Když nejste šťastní, trápíte se. Když se trápíte, trápí se i vaše okolí... Buďme rádi za to, že vidíme, slyšíme, chodíme a buší nám srdce, myslí mozek... A nějaká rýma?..
 
Pomáhejme si, mějme se rádi, milujme se a množme se. Važme si toho, co máme. A pokud máte pocit, že nemáte nic, možná nebude chyba v tom, že vám nikdo nic nedává, ale že si to jen prostě nechcete vzít... Kdo chce brát, musí i dávat...
 
A co vy? Jaké máte priority a co je pro vás důležité? Víte, co je to láska? Máte něco k tématu? Napište to!
 
 
 
 
 

Vaše názory

Krásný článek!

Úžasný článek Baru. Moc obdivuji, že přemýšlíš i nad takovými věcmi, které jiným připadají jako samozřejmost. Je potřeba přemýšlet nad svými prioritami, protože když víš, jaké máš, tak víš, co potřebuješ ke štěstí. Když někdo nemá tušení, co je pro něj v životě důležité, připadá mu pak svět zbytečný a neví, kterým směrem má jít. Zase mám pocit, jako bys my ten článek vzala z hlavy. Předtím, než jsem si ho přečetla, jsem zrovna přemýšlela o něčem podobném. :) Můj seznam priorit je odlišný. Důležité je pro mě poznávat, ptát se...Myslím, že to má každý jinak, nejdůležitější je, abychom si své priority uvědomili.

Re: Krásný článek!

Děkuji! :) A ano, máš pravdu, uvědomit si, co potřebuješ, je pro tebe důležité. A není vůbec nic špatného, když se od sebe lidé liší prioritami :) Každý jsme jiný, každý má jiné priority... A tak to má být :)

........

Krásný, jedním slovem to prostě nemohu vystihnout, libí se mi jak se vyjadřuješ, že jsi produktivní,že něco tvoříš, něco co má význam. Připadáš mi daleko dospělejší než jsou tví vrstevníci, daleko víc dokážeš se vcítit do situace jiných, zajímáš se o jiné a to tě znám jen 3/4 roku :-) Pokračuj v tom co považuješ za správné a ostatní tě v tom určitě podpoří. Jinač palec nahoru ;-)

Re: ........

Děkuji moc, moc si toho vážím :) Ještě slova chlapa, to na blogu moc nevidím! Strašně moc moc mě to potěšilo :)

imanence.blogspot.cz

Krásný článek. :) Čilá pravda, nelze než souhlasit... Myslím, že jde o věci, který by měl mít každý člověk jako priority.

Re: imanence.blogspot.cz

Děkuji :) Ano, o věci, které prostě nekoupíš :) A kouknu na blog! :)

titulek..:D

Baru, naprosto uzasny, nemam slov, jak uz jsem Ti dneska rekla, tak jsem vcera cetla i tvuj clanek o tom, aby byl kazdy svuj, takovy jaky proste je a mel se rad a hledal na sobe ty hezke veci. Dneska rano jsem si na ten tvuj clanek vzpomnela a hned me to tak jako nakoplo, proste byt sva. Velmi se mi libi, jak se vyjadrujes a jsem rada, zes to napsala, tady u tech tvych clanku se vzdycky zamyslim a uvedomim si, co mam a ceho tak nejak chci docilit..pokracuj v tom, co delas, protoze v tom psani je kus tebe a ty to dotahnes nekonecne daleko.. neprestavej!

Re: titulek..:D

Bože Mařenko :) Děkuju :)! Nepřestanu :3

Přidat nový příspěvek

KONTAKTY
                                                                                             Chcete se na něco zeptat? Máte návrh na dotazník, článek? Chcete 
 www.facebook.com/Baauuublog                                           něco zlepšit? Máte zájem o spolupráci? Kontaktujte mě!