Nebojte se, napište to! Aneb zpětná vazba :)

Zdravím vás, moji milí. Chtěla bych vám něco sdělit, o něco vás požádat, zkrátka bych vám chtěla něco říct :)  Víte, nikdy jsem nevěřila tomu, že budu mít blog, o kterém budou lidé vědět (alespoň z mého okolí), na který mi řeknou svůj názor při tom, když mě potkají. 

Každá poznámka, každá pochvala, každá kritika mě posouvá dál. Jsem strašně ráda, že lidé, když mě potkají, na můj blog reagují. Děkuji ♥ Ale je tu něco, o co bych vás chtěla ze srdce poprosit. Nebojte se říct svůj názor, vyjádřit se k tomu, co jste si ode mě přečetli, vyjádřit se k tématu! Chci slyšet vaše názory, co si myslíte, nebojte se to dát světu najevo! 

Pro blogera jako takového je velice důležité, aby věděl, co příště vylepšit nebo naopak, co vás baví. Vážně, napište to, co si myslíte! Není to jenom o psaní komentářů zdaleka ne. Je to tak v životě, ve společnosti. Řekněte, když se vám něco líbí. Dejte najevo, když s něčím nesouhlasíte!

A tímto bych vám chtěla poděkovat za to, že se sem na blog podíváte a třeba se i někteří vrátíte, poděkovat za to, že si to čtete. 

A co vy, blogeři? Je pro vás zpětná vazba důležitá? Jste rádi za názory ostatních? Snášíte dobře kritiku? Napište to!

Pokud ještě nejste na FB stránce blogu a chcete vidět příspěvky jako první, přidejte se! → www.facebook.com/Baauuublog

Vaše názory

ahoj

Ahoj za zpětnou vazbu jsem ráda.

Re: ahoj

Ano, blogerovi to pomáhá! :)

Přidat nový příspěvek

KONTAKTY
                                                                                             Chcete se na něco zeptat? Máte návrh na dotazník, článek? Chcete 
 www.facebook.com/Baauuublog                                           něco zlepšit? Máte zájem o spolupráci? Kontaktujte mě!