Kde má své místo žena a kde muž? VŠUDE!

Nedávno jsme se ve škole bavili o jakési etiketě, slušném chování a postavení muže a ženy ve společnosti. Je to hodně zvláštní téma, které mě donutilo se k němu vyjádřit touto cestou. Setkali jsme se s mnoha názory, které se navzájem zpochybňovaly a spíše z toho vzniklo takové překřikování, velká výměna názoru, než klidná diskuze. Zde je názor můj.

Žena - podřadný element?
Každou chvilkou čteme v médiích, jak ženy bojují o svá práva. Ano, jsou země, kde se s ženami zachází jako s jakýmsi podřadným elemntem, jako s otroky. Ale v zemích, kde se tohle opravdu děje, si ženy nedovolí protestovat. Tam, kde ženy protestují, bojují akorát o větší zastoupení žen v politice, o to, aby žena byla víc svobodná. Proč?! Pokud je žena dobrá politička, dokáže se orientovat správně v právu, do politiky se dostane i bez pomocí demonstrací. A tak to platí v jakékoli profesi. Pokud žena chce, může si čas rozvrhnout podle sebe, stejně tak, jako muž. Prostě člověk. Ovšem ano, co se týká například muslimských států, je mi z toho zle... Ale tam je žena tak podřazená, že se bojí se projevit. Takže si, drahé feministky, uvědomte, kdo je kde utlačován :)
 
→ Zajímavé  a smutné video "Když muslim miluje ženu..." www.youtube.com/watch?v=Q7KLGDfDCqk
 
 
Ženy stárnou, muži zrají?
Někdy se mi zdá, že muži bývají hrdí na to, že už mají nějaké ty roky za sebou, tudíž mají více zkušeností, prožili více lét s dívkami s krátkými sukýnkami... A že ženy se postupem času spíše uzavřou do sebe, snaží se věk zakrývat neúčinnými séry proti vráskám, připadají si nepřitažlivé a méněcenné. A proč? Samozřejmě, že i na lidském těle se projeví čas, ale lidskou mysl ničit nemusí, pokud nechceme! Starší ženy mají možná strie na bříšku - to proto, že přivedly na svět své potomky. Možná mají vytahaná prsa - to proto, že svým potomkům poskytovaly výživu. Mají vrásčitou kůži na rukách, protože uklízely po svých dětech a později pracovaly, aby se rodina měla dobře... Trošku mě to mrzí, že muž se stává mužem postupem času a že žena má pocit, že přestává býti tou samou ženou. 
 
 
Gentlemanové vymřeli?
Často slyšívám řeči, že už prostě nenajdete gentlemana. Zajímavé, že já se s nimi setkávám. Sice nejsou na každodenním pořádku, ale často se mi stává, že mě muž s úsměvem pustí do dveří, že mi pomůže, když potřebuji. Možná je to tím, že se ženy jen málo usmívají, nebo že se někdy chovají tak, že k sobě ani žádného gentlemana nepustí... A každá z nás si najde toho svého, toho největšího ♥! Já vím o tom, že laskaví muži, kluci a chlapci tu ještě pořád jsou, a jesli někdy v budoucnu budu mít syna, budu ho vychovávat tak, aby si žen a dívek vážil - a nebo ho k tomu nebudu muset vést a bude to mít po svém tatínkovi? :O 
"Gentleman je muž, který se chová slušně i k lidem, které nepotřebuje."
 
Etiketa?
Žena by měla být pro muže středem pozornosti, měl by jí otevírat dveře, měl by jí odsunovat židli, než si sedne... Žena by měla podávat ruku jako první. ??? Jsou to pravidla, kterými je hezké se řídit, alespoň těmi základními. Ale já osobně si myslím, že muž má v sobě instinkt muže a žena instinkt ženy, že každý pozná, co kdy má udělat. Těch pravidel je strašně moc a vsadím se, že i na tom nejdůležitějším z nejdůležitějších pohovorů se najde vždy nějaká malá "chyba," které si nikdo nevšimne a budou ji považovat za správnou. Zkrátka a dobře, ano, pravidla jsou dáležitá, ta základní... Co se týká seznamování, zde jsou pravidla poněkud zcestná - tomu druhému mám ukázat svou opravdovou tvář, né tu dle etikety. A tak bychom mohli konstatovat do nekonečna. Pokud nejste na nějakém důležitém pohovoru či scházce, buďte takovcí, jací opravdu jste...
 
A co vy? Myslíte si, že gentlemani stále existují? Jaký máte názor na feministky nebo na trestání žen v muslimských zemích? Máte nějaký zážitek, zkušenost k tématu? Napište to!
 
 
 
 

Vaše názory

Otázka

Výborný článek Baru, jsem moc ráda, žes ho napsala. :) Jde o téma, které je aktuální nejspíš v každé době a bylo by dobré, kdybychom se nad ním alespoň čas od času zamysleli. Ráda bych se stě taky na něco zeptala. V čem je podle tebe největší rozdíl mezi mužem a ženou?

Re: Otázka

Rozdíl mezi mužem a ženou? V myšlení. Přesvědčuji se o tom každý den, že žena prostě myslí jinak, než muž... Těžko říct, kdo lépe. A děkuji za pochvalu :)

Přidat nový příspěvek

KONTAKTY
                                                                                             Chcete se na něco zeptat? Máte návrh na dotazník, článek? Chcete 
 www.facebook.com/Baauuublog                                           něco zlepšit? Máte zájem o spolupráci? Kontaktujte mě!