To jako fakt?!

Žijeme ve zvláštní společnosti, všimli jste si toho? Dějí se věci, co nechápu, vynalézají se věci, ve kterých nevidím smysl, lidé se chovají, jako by lidmi nebyli. V tomto článku se chci zmínit o věcech, co jsou pro mě prostě otazníkem dnešní dneška... Aneb, co mi nejde do hlavy?!

Reklamy na pohádky
Zbožňuji pohádky, zejména o Vánocích, s typickou atmosférou a s cukrovím! Ještě k tomu ty staré, s nostalgickým nádechem a s chutí se alespoň na chvíli vrátit do dětských let. Upřímně a naprosto vážně mě mrzí, jak jsou pohádky reprezentovány. A ano, budu jmenovat! Jistě jste si všimli reklam na (jinak krásné) pohádky na kanále televizi Nova. Opravdu? Děláte si ze mě srandu? Pro ty, co nevědí... Pohádku O princezně Jasněnce a létajícím ševci jistě znáte. A upoutávka na ni vypadá, jako by poutala na nějaký akční film pomocí GPS... Na další pohádku (nevzpomínám si na název) je upoutávka ještě lepší! Se slovy "tahle kráska nemá moc štěstí na bojfrenda" mi TV Nova vyrazili dech a tímto ji ještě více nesnáším. Možná vám to přijde úplně zcestné, ale já si prostě myslím, že pohádka má být pohádkou, a tak má mít i takovou reprezentaci. A když jsme u té slavné Novy, taky vás strašně zajímají celovečerní zprávy o tom, jak oživovali ptáčka umělým dýcháním a představte si.... on to přežil!!! Nádhera, že?!
 
Nekonečný boj mezi důchodci a mládeží. Kdo vyhraje?!
Proti cestování v MHD nemám nic, ba naopak, když potřebuji, ráda této služby využiji! Ovšem, raději bych šla přes celé město pěšky, než abych poslouchala náražky a nadávky na, oproti jim, kvetoucí mládí. Jistě, že se nezastávám těch výrostků, co ničí sedadla v autobuse a jejich každé druhé slovo je sprosté slovo. Ale považuji za vrchol, aby postarší paní nadávala mladým, že ji nepustí sednout. Abychom si rozuměli, paní má totiž své oblíbené místo v autobuse, hezky u okna, na kterém seděla mladá dívka. To se paní samozřejmě nelíbilo a odmítala si sednout jinam. Hned se autobusem nesly slavné výroky, jak je ta dnešní mládež nevychovaná, že za to všechno můžou rodiče a další podobná hesla. 
 
Tohle je něco, co opravdu nesnáším. Myslí si, že když jsou staří, mají právo na každou kapku deště, na každý centimetr v autobuse, na každou molekulu vzduchu. Ráda pustím a pomůžu starším, ale takové ponižování nevinných mladých lidí mě vytáčí. A strašně moc si cením těch, kteří i přes svůj věk pamatují na svoje mládí a nesnaží se ze sebe dělat jakéhosi lepšího člověka. Ale až tak lepšího, až je to to nejhorší, co pro sebe a pro své okolí může udělat.
 
 
"Počkejte za pět let, to si potom povíme."
Možná, že ti, co mají nějaký vážnější vztah, tuto větu moc dobře znají. Já osobně bych ji nejraději neslyšela. S přítelem jsme spolu přes rok a tak nějak cítím, že to je napořád. Když říkám napořád, myslím to vážně, nejsou to žádné laciné řeči, je to tak, cítím to tak. A když nějakému známému sdělíte, že to tak cítíte a že to bude už rok a půl, jistě vás nepotěší věta: "To počkejte za pár let, to si polezete na nervy, taky jsme tak začínali." Opravdu? To jako fakt? Jistě má takový vztah smysl, kdy si lidé lezou na nervy a přehlížejí toho druhého, vyvolávají hádky apod. Proč jsou všichni ovlivňovány mýtem, že láska vyprchá? 
 
Řeknu vám něco, za čím si budu vždycky stát. Pravá láska nevyprchává, pravá láska stále kvete. A pokud to kolem chcete chcete vidět, tak to vidíte. Občas potkávám starší páry držící se za ruku, objímajíc se. I má babička s dědem si někdy zalichotí, pošťuchou se. Ale vztahy lidí, co si prostě nejsou souzeni, toto neznají. Prosím ty, kteří nemají štěstí ve vztahu nebo si s tím druhým nerozumí, ať svůj problém berou jako subjektivní, né jako globální. Těším se na to, až si za těch řečených pět let někam sednem a společně jim budeme líčit, jak kveteme...
 
 
A co vy? Co se na dnešku nelíbí vám? Díváte se na zprávy TV Nova? Jezdíte rádi MHD? Kdo myslíte, že vyhraje? Mládí nebo stáří? Chcete něco říct světu? Napište to do komentářů!
 
A pokud ještě nejste na FB stránce blogu, tak se přidejte, abyste viděli příspěvky jako první! www.facebook.com/Baauuublog

Vaše názory

"Počkejte za pět let, to si potom povíme."

A já si myslím, že vztah, do kterého ti dva nejdou už na začátku s myšlenkou "je to to pravé a chci, aby to tak bylo napořád" asi ani nemá cenu, ne? :-) Jít do vztahu a nevěřit, že to vydrží? Dobře, jste s přítelem možná docela krátce a zatím jste asi i zamilovaní, nicméně jestli ta zamilovanost přejde v dlouhodobou lásku, to záleží jenom na vás dvou - a nevidím důvod, proč by to nešlo :-).

Jinak co se týče Novy - víš jak, oni vysílají to, co lidé chtějí vidět a co lidi naláká. Může to být třeba sebeblbější, nicméně oni chtějí vydělat, takže se ani nedivím, že vysílají "sebeblbější" věci - něco takového naláká spoustu lidí. Na dokumentech a inteligentních pořadech se podle mě tolik nevydělá, přece jenom těch lidí, kteří by to sledovali, není tolik, jako těch, co sledují seriály, reality show, atd. Takže to nevidím tak černě, přece jenom mě přece nikdo nenutí se na tu Novu dívat. Ale ona má své diváky - a má jich hodně, takže si myslím, že to, co dělají, vlastně dělají dobře.

A co se týče důchodců - upřímně mi tyhle války přijdou zbytečné. A to nejen ze strany důchodců k těm mladým, ale hlavně naopak. Říkám si, že oni jsou tady už dlouho, svět se jim vlastně úplně změnil před očima a určitě to v dnešním světě nemají jednoduché. Jasně, neměli by mladým nadávat, ale z druhé strany je mi těch nadávajících důchodců spíš líto - tito lidé mají asi dost zatrpklý život, třeba na tom světě zůstali sami a mají z toho světa strach. Možná, že i pochopitelné, že jsou nepříjemní na okolí. A za sebe znám spíš mnohem více důchodců, kteří nenadávají a naopak se pořád obávají, že jsou někomu na obtíž...

Re: "Počkejte za pět let, to si potom povíme."

Děkuji za zajímavé názory! :)
Co se týká té Novy, jedna taková reklama mě dokáže lehce vytočit. Ale chápu, že jsou lidé (a jak jsi napsala, je jich hodně), kterým se to prostě líbí. Právě pro ně to Nova dělá a právě na nich vydělává...

A kouknu na blog! :)

Představy a realita

To o čem píšeš je jen tvoje představa a tvůj úhel pohledu, zkus brát věci, tak jak doopravdy jsou. To, že o tom píšeš nijak nerozviji tvůj intelekt, dívej se kolem sebe a pokud o tom chceš psát, piš tvůj názor, tak aby jsi jen nekřičela kolem sebe. To by ten blog musel vypadat jinak.

Věř, že takový názor tady dlouho neuvidíš.

Re: Představy a realita

Dekuji za nazor,nad kterym jsem hodn

Re: Re: Představy a realita

Oprava,nejdou tu mazat komenty.
Nad tvym nazorem jsem hodne premyslela,snazila jsem se v nem najit alrspon trosku pravdy,ale nepodarilo se. Kazdy veci vidi jinak a ma jinou potrebu,ja mam potrebu psat. A kdo muze rict ze veci vidim spatne? Nebo takhle, kde je ten fakt ze "takhle to brat je spravne" a "tohle je spatnej pristup." Proste to vidim takhle, pisu o tom takhle a mam pocit, ze mi to nejakym zpusobem rozviji... Naplnuje me to,coz treba nekdo nemusi pochopit, nepripadne mi to... A ty mas blog? Rada bych se koukla :) Jeste jednou,dik za nazor... Baauuu

Re: Re: Re: Představy a realita

A jeste bych chtela zminit,ze mas mozna takovej nazor, protoze jsi cetl zrovna "negativne naladeny" clanek... :)

:-)

Na Novu se dívám jen když jím v kuchyni, protože ji sleduje máma, ale sama si ji nepustím. Pro mě to není seriózní zdroj informací a kvalita tam dávaných pořadů je prostě pro lidi, kteří potřebují vypnout a nepřemýšlet, což je špatně. Plytký až stupidní humor, zápletky a očividné konce. Informace zcela nepotřebné, neověřené, ale o to jde. Jsou to televizní noviny, ne zprávy. Ve zprávách se něco dozvíš většinou. Do novin mohou dát cokoliv, cokoliv co je nové. A ta rožtomilá žvížátka v žoo jsou plostě boží, ta mláďátka, no... A rozvody po jejich skvělé reality šou zajímají taky každého. Raději si koupím tištěné noviny než tenhle hnus.

Já jsem se rozhodla, že chci být správná a ráda pustím sednou klidně i podnikatele, který vypadá vyčerpaně. A tak se s protivnými lidmi už moc nepotkávám, tedy ne v mhd. Jinak jsem zabořená do knihy a se sluchátky, protože nemohu poslouchat rozhovory svých vrstevníků. Přijdu si někdy jako osmdesátiletá paní, protože nevím, jak mi mohou tolik lézt na nervy lidi ve stejném věku. Ale o to více mě pak potěší, když prolézáme antikvariáty s kamarády. Každý je jiný. Připadám možná neotesaně zase jiným lidem. :-)

O moudrech ohledně lásky lze říct jen to, že je každý velmi rád dává, aby zamilovaný člověk spadl z obláčku dolů. Málokterý dospělý řekne: Páni, ty máš kluka? Tak to je krásné! Snad spolu budete dlouho šťastní. Místo toho: A jak dlouho? Ale to není láska. Jasně, zamilovanost. Školní láska. První kluk. Ještě ti zamotá hlavu tolik borců...
Říkali mi to, když se prvně dozvěděli o mém přítelovi. Bylo mi třináct. Všichni se smáli. Po dvou rocích koukají jako: No, tak dobře, za pár měsíců to skončí. A po čtyřech letech už mlčí a neříkají raději nic. Ale to je prostě ta školní láska, která se mnou jen tak mimochodem prožila zatím čtvrt mého života. Aha... :-D A já připouštím, že se možná rozejdeme. A možná taky ne. Nejsem jasnovidec. :-) Pokud někomu nefunguje vztah s lidmi, má to řešit a ne kňourat a dávat pesimistické rady ostatním. :-)

Re: :-)

Jsem ráda, že má někdo názor podobný jako já, s tou Novou souhlasím obzvláště! Jsou to samé nepodstatné zprávy, to, co člověka nějak neobohatí a lidé, kteří se dají lehce ovlivnit, si po reportáži o vykradeném bytu běží byt pojistit... :)
A jak vidím, ty řeči ohledně vztahů jsou všude... Je hezké, že jste spolu tak dlouho, a doufám, že budete ještě déle a šťastní :)

Láska a vztahy

To máš ještě dobré, já jsem s přítelem měsíc. Známe se dva měsíce. Ale oba to cítíme trvale, jako jistotu, kterou nám prostě nikdo nesebere. A všichni se mi vysmívají, že jenom žvaním.

Re: Láska a vztahy

A víš co? Kašli na to, ber to z té lepší stránky, máš to, co oni ne... :)

Přidat nový příspěvek

KONTAKTY
                                                                                             Chcete se na něco zeptat? Máte návrh na dotazník, článek? Chcete 
 www.facebook.com/Baauuublog                                           něco zlepšit? Máte zájem o spolupráci? Kontaktujte mě!