Jsem naštvaná, naštvaná, naštvaná!

Tak strašně moc jsem naštvala sama sebe, ale tak strašně. Smazala jsem si články, co byly v této rubrice, a jistě, že jsem to neměla v plánu! Takže moje dva, dle vašich reakcí povedené, výzkumy, u kterých jsem ztrávila tolik času a nervů, jsou prostě fuč. Tohle se mi nikdy už nesmí stát, protože se teď cítím, jako bych ztratila kus něčeho, co ke mně patřilo. Jako bych byla neúplná. Cítím se strašně... 

V životě to tak asi chodí, něco získáváme, něco ztrácíme. A asi to tak mělo být, protože jsem právě teď "zažila" deja vu a to se nestává u věcí, které by měly být omyl... Nejradši bych se zakopala 156 metrů pod zem a už nikdy nevylezla. Nezbývá nic jinýho, než se těšit na další výzkumy... 

Vaše názory

Ztráta?

Ty výzkumy ani jiné články se přece rozhodně neztratily. :) My, kteří jsme je četli a myslíme si, že se povedly, si je stále pamatujeme a něco z nich v nás zůstalo. Nejsou ztracené. :)

Re: Ztráta?

Bože, děkuji :) To mě potěšilo.. :) Ale stejně mám pocit jak kdybych ztratila část toho, co sem patřit má :/

Přidat nový příspěvek

KONTAKTY
                                                                                             Chcete se na něco zeptat? Máte návrh na dotazník, článek? Chcete 
 www.facebook.com/Baauuublog                                           něco zlepšit? Máte zájem o spolupráci? Kontaktujte mě!