Být jiný je dar, ne handicap!

Zdravím vás, moji milí, v tomto horkém letním dnu. V tomto článku navážu na téma, které se zde už několikrát objevilo - nebát se být svůj. Možná, že mě máte za blázna, možná, že to ode mě berete jen jako nějakou frázi (což by mě moc mrzelo). Nepříjemně mě překvapilo, že dnešní děti už v mladším věku mají pocit, že "být jiný" je společností bráno jako jakýsi handicap. 

Jak jsem na to přišla? Včera jsem se po delší době vydala k babičce, navštívit ji, odpočinout si, vypnout. U babičky na prádzninách je také můj brácha s bratrancem a sestřenicí. Bylo to fajn, hráli jsme si, vydali jsme se na procházku do lesa, kde se nachází hodně studánek. Jedna z nich byla znečištěná lidmi, někdo tam rozbil nějaké nádobí, byl tam nepořádek... Tak jsme se rozhodli ji dát do pořádku. Když jsme k večeru přišli domů, babička zavelila, aby si děti nachystaly oblečení na následující den, protože pojedou brzo ráno na návštěvu, tak aby to měly nachystané. Sestřenice, které je 11 let, se rozhodla, že pojede v takových těch dlouhých širokých a volných teplákách. Víte jaké myslím? "Ty, co se dnes nosí." Babička jí to rozmlouvala, nechtěla, aby se ve 30°C pařila v teplákách... Sestřenice měla argumenty, že se to teď nosí apod. Nakonec z ní vylezlo, že se jí holky posmívaly, že tyto kalhoty nemá, proto dělala, že se jí líbí a přimněla tak rodiče, aby jí je koupily...

Promiňte, ale opravdu dnes rodiče vychovávají děti v domnění, že vyčuhovat z davu je chyba?.. Bylo mi jí strašně líto. Strašně moc bych si přála, aby tohle ze společnosti zmizelo, ale vím, že to není prostě reálné. Vždycky to tak bude, ale chtěla bych to alespoň nějak omezit. Pomoci lidem si uvědomit, že být jiný je prostě dar, nic, za co by se měly stydět. Když ne tohle, tak alespoň podpořit lidi, co se tímto nějakým způsobem trápí... 

"Každý máme svou bublinu, která jednou praskne."

Proto je tu bubinková výzva. Když si vezmete, každý vlastně máme svou bublinu, která jednou praskne. Než se tomu tak stane, je strašná škoda to malé množství času, co máme, využít tak, že se budeme trápit tím, že jsme jiní a lidem v okolí se to nelíbí... Kupte si bublifuk a vyražte do ulic tak, jako jsem to dnes udělala já... Sdílejte to a ukažte, že být jiný je v pořádku.

O bublinkové výzvě více ve článku → Bublinková výzva...

#Baauuububble #jsmedeti

www.facebook.com/Baauuublog

instagram.com/baauuu/

A co vy? Cítíte se být jiní? Jak vnímáte výrazné osobnosti ve společnosti? Užíváte si prázdnin? Máte něco k tématu? Napište to!

 

Vaše názory

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek

KONTAKTY
                                                                                             Chcete se na něco zeptat? Máte návrh na dotazník, článek? Chcete 
 www.facebook.com/Baauuublog                                           něco zlepšit? Máte zájem o spolupráci? Kontaktujte mě!