Akční děti na akcích.

Zdravím vás moji milí, opět a zas. Právě jsou u nás hody a s nimi spojený víkend plný oslav, tance a zábav. Včera jsem navštívila tu taneční a jsem ráda, že jsem tak udělala. Setkala jsem se s lidmi, s kterými jsem se dlouho neviděla, společně jsme se pobavili a bylo to prostě fajn. Ale něco mi tam nesedělo a to bude právě tématem dnešního článku... Děti.

Starší lidé si stěžují, kam to dnešní mládež spěje, že ztrácí hranice a meze. Je to pravda. Ale nemyslím si, že by za to byli natolik zodpovědní jako jejich rodiče. Jedna věc je, že dítě má požadavek na tu zábavu jít, ochutnat stav po alkoholu         (a kdoví po čem ještě), bavit se. Ale rodiče jsou ti, kteří rozhodnou, kteří by nad tím měli mít kontrolu a měli by si uvědomit, že jejich třináctiletá holčička ještě není tou, jakou chce být. 

Dnešní děti chtějí tak strašně vyrůst a myslí si, že jim to prospěje, že se budou mít lépe. Ale ono jim to může spíše uškodit. Fakt není příjemné vidět tam dvanáctky, třináctky, válející se po klucích bez vědomí toho, co dělají. Je mi jich celkem líto, ale jediní, kdo to může změnit, jsou právě jějich rodiče. A ono se to změní, až jejich dceruška nebo synáček příjde domů po čtyřech s otravou krve nebo se stane cokoliv, co začíná být vážnější.

Já jsem ráda, že se ještě můžu řadit do té generace vyrůstající na videokazetách. Hrála jsem si mezi slepicemi v kuřincích, kamarádila jsem s králíky, stavěla jsem si bungry ve křoví a byla jsem šťastné dítě. Ve 13 jsem po večerech psala básničky a když jsem šla ven, tak nejpozději do devíti. Teď v těch devět třináctky přicházejí na čochy, po prvním panáku jsou už za dobře a už to s nimi jede jak z kopce. Why not. Naprosto normální.    

Možná si řeknete, co já o tom můžu vědět, když jsem svým způsobem ještě dítě. Jsem a ještě dlouho budu. Ale máte v sobě přece nějaký instinkt, něco v sobě, hranice... A pokud ne, tak je něco špatně. Připadám si prostě zvláštně, pařit vedle dětí, kteří tančí stylem á la Maxim Turbulenc. Pokud patříte mezi ty, o kterých se v tomto článku zmiňuji, zkuste se zamyslet nad tím, jestli co děláte na takových akcícch je v pořádku... Mějte se rádi.

A co vy? Kam patříte vy? Taky se vám nelíbí děti na akcích? Kde si myslíte, že pramení tento problém? Jaké jste měli dětství? Napište to!

Pokud chcete vidět příspěvky jako první a ještě jste tak neudělali, přidejte se na fb stránku blogu → www.facebook.com/Baauuublog 

 

 

 

Vaše názory

Naprosto s tebou souhlasím

Když jsem slyšela o dívce, která ve třinácti letech měla už pár pohlavních styků za sebou, zděsila jsem se. Pro mě bylo slovo "sex" v jejích letech ještě sprosté. Připadala jsem si opravdu strašně. Na tanečních zábavách jsem ještě děti nepotkala asi proto, že u nás na vesnici máme rodiče, co svým dětem všechno nedovolí. Jsem za to docela ráda, protože já jsem o zábavách začala uvažovat až mi bylo patnáct. Stejně mi ale přijde, že ten svět jde, s prominutím, do s*aček.

Re: Naprosto s tebou souhlasím

U nás máme asi moc hodné rodiče a nebo děti, co jim utíkají :D
Ale zase nechci jejich generaci házet do jednoho pytle. Znám i děti, které jsou rozumné... Já jsem taky začala chodit zhruba od patnácti ... :)

Přidat nový příspěvek

KONTAKTY
                                                                                             Chcete se na něco zeptat? Máte návrh na dotazník, článek? Chcete 
 www.facebook.com/Baauuublog                                           něco zlepšit? Máte zájem o spolupráci? Kontaktujte mě!