22 faktů o mém (a mém druhém) JÁ

V krátkých bodech se pokusím shrnout to, co o mně považuji za zvláštní i normální, důležité i nepodstatné :)

1) Při psaní velkých písmen nepoužívám shift ale capslock (trapný zlozvyk,že?)

2) Twitter jsem si založila, abych mohla sledovat oblíbené skupiny... Od jeho založení jsem tam byla tak 2x (y)

3) Shromažďuji naprosto "nepodstatné věci," ke kterým si vytvořím nějaký vztah... Například, jdeme s přítelem na procházku, najdeme kaštan a já si ho opatruji jako oko v hlavě. Nebo si schovávám účtenky ze společných večeří, jízdenky... 

4) Nejím králíky, nerada žiju s tím, že se tak roztomilá zvířátka, o které jsem jako malá pečovala, zabíjí (ano, je to v hlavě).

5) Dokážu se naštvat a vynervovat z naprosto primitivních a hodně nedůležitých věcí. Nedávno jsem byla na nervy z fyziky, když jme počítali příklad a větší část příkladu obsahovaly věty, co máme všechno zanedbat při počítání. Takže vlastně počítáme něco, co vůbec není pravda a co je absolutní zhovadilost.

6) Když jedu vlakem, vždycky čekám a vystupuji mezi posledními, protože nechci otvírat dveře.

7) Na základku se vracím spíš nerada než ráda. 

8) Nemám ráda, když si někdo půjčuje mou kosmetiku bez dovolení. Nesnáším to. 

9) V obchodech nesnáším ty "pány" co tam obchází a hlídají, aby nikdo nekradl. Mám pocit, jak kdyby sledovali jenom mě. Hlavně v drogerkách.

10) Vždycky, když si převleču postel, tak si řeknu, že na ni chrochta (pes, buldoček) nesmí. Většinou vyměknu.

11) Jsem absolutní antitalent co se sportu týká. Mnohdy jsem na to doplatila.

12) Nedělá mi problém vyjít nenamalovaná, mnohdy se tak cítím i líp.

13) Naopak mám dny, kdy kvůli líčení nestíhám bus :D ...

14) Dívám se na fotbal. Hlavně, když hraje Inter Milan! (Jednou pojedeme do Milana na San Siro a uvidíme to žive :D )

15) Když měl Dodo (hráč Interu) úraz a byl na operaci kolene, psala jsem mu zprávu na podporu, protože jsem si zažila něco podobného a něco dalšího podobného mě v budoucno čeká... Když během 10 minut odepsal, byl to neskutečný pocit a měla jsem strašnou radost, lítala jsem po bytě a všem to ukazovala... Zkrátka top.

16) Několikrát za den se podívám do ledničky, od kud si stejně nic nevezmu. Kontrola, ne?

17) Ve hře Pixwords jsem absolutně netrpělivá a mám tendenci hned vyhledávat v nápovědě to, co nevím.

18) Když vařím, tak mi snad vždycky ulítne ruka s pepřem. Ještěže to ještě nikomu moc nevadilo...

19) Snad nikdy jsem nevyhrála žolíka a jsem oběť prohry. Nechápu to proč! :D

20) Do aromalampičky dám vždycky víc kapek éteru, než se má dávat... Vždycky.

21) Všechny kytky, co jsem kdy dostala od přítele, si pečlivě suším a potom nějak vystavím... Mám k tomu takový vztah, že bych je dobrovolně nikdy nevyhodila.

22) Odjakživa jsem se bála hloubky ve vodě. Plavat jsem uměla, ale prostě jsem neplavala tam, kde nedošáhnu. Jednou mě kluci na koupališti hodili do hloubky a mně nezbývalo nic jiného, než plavat. A tak jsem zjistila, že na tom nic není. Díky, kluci! 

Vaše názory

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek

KONTAKTY
                                                                                             Chcete se na něco zeptat? Máte návrh na dotazník, článek? Chcete 
 www.facebook.com/Baauuublog                                           něco zlepšit? Máte zájem o spolupráci? Kontaktujte mě!